2017. január 5., csütörtök

Horgolt bagoly mintás kesztyű

A húgom mindig kitalál nekem valami csöppet sem egyszerűt.
Most is olyan színvariációban kért egy kesztyűt, ami nem létezik. Legalább is nem elérhető áron.

De mit csinál egy bolond tesó? Legyártja a fonalat!

Na nem magam festettem, mert ahhoz nem értek! Ehelyett vettem Red Heart Lisa fonalat a megfelelő színekben és szétbontottam szálaira az átmenetes résznél.

Igen. Szétszedtem. Igen Flúgos egy ötlet volt.

Kis húgom kérése volt még, hogy bagoly mintás legyen a kesztyű. A baglyok nekem is a kedvenceim, ezért volt már egy leírás a tarsolyomban. Gondoltam, egyszer meghorgolom magamnak.


Izgalmas volt, mert még nem horgoltam csavart mintát. Jól bele is "csavarodtam". Aztán jött a színváltás, amit ügyes-bajosan, de megoldottam.
Menet közben áthívtam magamhoz Hugit egy méretpróbára. Biztos, ami biztos alapon. Kiderült, hogy csak a bal kezére lesz szűk, ezért annál eggyel kevesebbet fogyasztottam.


Előbb a jobb kezest készítettem el, majd nekifogtam a balosnak. A kollégám viccesen meg is jegyezte, nehogy két jobbost csináljak... Naná, hogy majdnem megint jobbosat csináltam, annyira belebambultam a leírásba! Szerencse, hogy nem horgoltam meg teljesen. Még javában a minta elrontása miatt bontogattam (már vagy harmadszor), mikor észbe kaptam, hogy elrontom. Ciki lett volna, ha a fa alatt derül ki!
A szemének díszgombot vettem. Persze kiválasztottam karácsony előtt azt, amiből az utolsó négy volt. Úgy vigyáztam rájuk, míg fel nem varrtam, mint a hímest tojásra, mert simán képes vagyok elhagyni...

A végeredményt a fotókon láthatjátok!

A kész kesztyű kb. 27 cm hosszú lett.
A leírás köszönöm Erika Ward-nak. Innen letölthetitek!

A horgolás legyen veletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése