2017. január 12., csütörtök

Domo-Kun

Drága Domo!

Most, hogy írnom kell rólad, utána néztem, hogy mi is vagy te?!
Elolvasta a Wikipédiát. Megnéztem néhány részt rólad a Youtube-on. Rájöttem, hogy tudsz izzadni és nyulak közt élsz egy erdőben. A szád mindig nyitva van. (Gondolom, jól ki lehetsz száradva...)
Olvastam, hogy a helyi TV-nek dolgozol immáron sok-sok éve. És két-három perces kis rajzfilmjeid tettek téged népszerűvé a hazádban.

Az életrajzodból ennyi legyen is elég. De ami, a horgolt verziódat illeti! Na, az ami számomra igazán érdekes volt!


Történt ugyanis, hogy az eredi leírás szerint csak 23 cm-es lettél volna, de én voltam olyan elvetemült és jó 32 cm-re növesztettelek.

Hogy miért? Mert ezt kérték!

Szóval osztottam, szoroztam, még aránypárokkal is számoltam!!! Pedig matekóra miatt már régen koptattam iskolapadot... Így alkotva meg az új leírásodat.

Bevallom, a szád horgolásánál nem sikerült igazán szépre a színváltás. Ezt még gyakorolnom kell. Kérlek, nézd el ezt nekem!


Drótot tettem a karjaidba, hogy azokat rendesen tudd hajlítani, mikor a rizst a szádhoz emeled evésnél. Be kellett látnom, hogy a zseníliadrót ehhez kevés. Ezért ígérem, ha lesz legközelebb, akkor erősebb drótok fogok használni.
Fogaid is kicsit csálén állnak, de hát senki sem tökéletes. És ne bánkódj, ettől leszel eredeti!

Kedves Domo! Amennyiben egyedül érzed magad és szeretnéd, hogy a hozzád hasonló egyedek elszaporodjanak kis bolygónkon, akkor szólj mindenkinek, hogy a leírásodat itt találják!

Örülök, hogy megismerhettelek! Remélem, jó sorod lesz az új gazdádnál!

Üdvözlettel: Szilvija

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése