2022. január 5., szerda

Karácsonyi dekor a hungarocell jegyében

 Az álcázott hungarocell története.

Az ötlet forrása ismét a Pinterest.

Teljesen rákattantam arra, hogy nekem kell ilyen karácsonyfa dekor a lakásba.

A fonalak adottak, csak a megfelelő színeket kellett megálmodni. Hugival elmentünk egy hobby művész boltba, ahol megvettük a hungarocell kúpokat. Sajnos az alapnak és a szárnak alkalmas alapanyagot nem találtunk. De nem voltam rest más fele is körbenézni. Így szedtem össze a kertből egy tavasszal kivágott faágat és a barkácsboltból méteres fatipliket.

A faágat a kollégámmal felszeleteltettem. A tipliket meg mi, Hugival vágtuk fel a megfelelő hosszúságra. Megfúrkáltuk az alapokat, hogy biztosan álljon rajtuk a kész fa. Bevallom, a nagyobb fának lehetett volna nagyobb fa-szelet alapot is keríteni, mert kicsit borulékony. De ez most már így marad.

Amikor a fonalat tekertem fel a kúpokra, ragasztópisztollyal rögzítettem helyenként a fonalat. Hát nem vagyok egy nagy tehetség ebben: az ujjaimon több volt a ragasztó, mint a fonal alatt...

A további dekoráláshoz feltúrtam a kreatív holmis polcom és sikerült a még el nem készült szélcsengőhöz vett gyöngyöket felhasználnom.


Természetesen említést kell tegyek a szarvasokról: A hobbi boltban nem tudtuk ott hagyni őket. Dunsztom nem volt, hogy hogyan, miként fogom felhasználni őket. De kellettek!

Szerencsére a tartalék (mert elhagyom, mert rosszul fúrom, stb.) fa-szelet talpak tökéletesek voltak a szarvasok alá is.

2 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy! Én ajándékba kaptam ilyen fenyőket. Néha engem is elfog az ilyen "magam csinálom" és tudom, hogy milyen jó érzés, amikor sikerül az elképzelést megvalósítani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem sokszor elkap az alkotási vágy. Hogy miért akadok el sokszor a megvalósításban? Az rejtély.
      Pedig a saját kezünkkel készült dolgok nagyon nagy örömet okoznak. És nagyon jó érzés, amikor másnak is tetszik az. Köszönöm!

      Törlés