2022. január 5., szerda

Fenyőtobozból virágos falikép

Őszintén bevallom, nem csak horgolni szoktam!

Rengeteg ötletet gyűjtök a Pinterest nézegetése közben. De keveset valósítok meg. Elhatároztam, hogy ennek véget vetek. Így készült el a nyáron a saját faliképem és most ez a piroska, ami kari ajándéknak készült.

Kutyaséta közben szoktam gyűjtögetni a tobozokat egész évben. Egy-kettő mindig hazajön velük.

Találtam egy videót, amiben a hölgy metszőollóval vágja el a tobozokat a kívánt méretre. Nekem ez nagyon küzdelmes meló volt. A fenyőgyanta igancsak kifogott rajtam és a metszőollón. De jobb megoldás híján feltrancsíroztam őket a metszőollóval. Legközelebb már kisfűrésszel fogom "felszeletelni", amit már be is szereztem.

Akril festékkel festettem ki. Az ágacskákat, amikből a virágok szára készült a kertem adta. A fél dióhéjat pedig köszönöm a szarkáknak, hogy ilyen szépen kipucolták nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése