2017. szeptember 29., péntek

Spongyabob

Képzeljétek! A fogorvosom nem ismerte Spongyabobot!
Mindaddig, míg a váróban el nem kezdtem meghorgolni. Történt ugyanis, hogy szinte egész nyáron fogorvoshoz jártam. (Ezer éves töméseket cseréltek ki és a lyukas fogaimat is befoltozták.) Persze míg remegő térdekkel vártam a sorom, addig igyekeztem hasznosan eltölteni az időmet és dolgoztam. Az utolsó két időpontom alkalmával viszont egyszer 3 és fél órát, egyszer meg 3 órát kellett kinn üljek. (Ezek voltak a rekordok.) Mit ne mondjak, Spongyabob majdnem elkészült...


Persze nem csak majdnem, hanem el is készült. De az "alkatrészeit" már otthon raktam össze.
Az eredeti leírás szerint filcből lett volna a szeme, meg a nyakkendője. De nekem egyszerűbb volt meghorgolnom, mint filc után rohangálnom.


Így készült el Spongyabob potom 44 centiméteresre, 3,5-ös tűvel.
Ennek a leírásnak az alapján: www.ravelry.com/patterns/library/spongebob-square-pants

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése