2016. november 10., csütörtök

Maci takaró - C2C

Az első C2C (corner to corner, azaz saroktól sarokig horgolt) takaróm.
A nyáron találtam egy horgolós csoportban a mintát. Nagyon megtetszett és megmutattam a kollégámnak, aki rögtön kérte, hogy csináljak egy takarót a kislányának.
Kicsit féltem tőle, hiszen egy takaró mégiscsak nagy munka. De ezzel a technikával nagyon jól lehet haladni, és ha mást nem csináltam volna mellette, akkor nagyon hamar készen is lettem volna vele. De én nem az a típus vagyok, aki meg bírja állni, hogy egy másik horgolásba bele ne kezdjen.


Munka közben csak a mintát kell figyelni. A színváltások miatt elő kell készíteni néhány apró gombolyagot, amit a nagy gombócokból gombolyítok le. (És amiket jól össze tudok gubancolni munka közben!)
Mivel még sosem csináltam ilyet, így megnéztem egy-két videót a technikáról. Olyan gyorsan horgolt a hölgy, hogy nem bírtam követni! Szóval nem csodálkozom, hogy két óra alatt meg lehet horgolni egy ilyen takarót. Minden esetre én kényelmesen elszüttyögtem vele...

A takaró kis tulajdonosa, Noémi.
Kicsit aggaszt a mérete, mert bárhogy is igyekeztem csak kisebb lett a leírásban szereplő méreténél. Pedig ugyanakkora horgolótűt használtam, a hozzá való vastagságú fonallal. Még a szélét is megnöveltem, de mégis kisebb lett. Szerencsére a kollégám nem problémázott rajta. Nekem meg jó gyakorlási lehetőség volt. Élveztem a munkát és biztos, hogy még fogok ilyen C2C takarót készíteni!

A mérete kb. 70x55 cm lett.
Akril fonalból horgoltam, 6-os tűvel.

A leírást a Repeat Crafter Me oldalon találjátok:
Crochet C2C Bernat Blanket Bear

És egy kis rajzos segítség a horgoláshoz:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése