2015. október 24., szombat

Patriots zászló

Kollégáim szeretnek kitalálni nekem izgalmas horgolni valókat. Ez is közéjük tartozik.
Autó tükrére készült zászlónak. Hurkapálcára fűztem fel és gumidamillal lehet felakasztani a tükörre.

Először azt hittem, hogy ügyesen tudok színt váltani. De kiderült, hogy nem!
Sorokban kezdtem el horgolni, de mivel a színváltások csúnyák lettek, így inkább részekre bontva csináltam meg. Úgy is kinyomtattam egy méretarányos zászlót. Aztán a részeket összehorgoltam. Kékkel körbehorgoltam és kiegészítettem háromszög alakúra.
A háromszög rövid oldalára "karmocskákat" horgoltam, a végeit visszahajtottam és odavarrtam. Ebbe dugtam bele a hurkapálcát.
A csillagot és az arcot hímeztem.


Elfelejtettem lemérni! De nagyjából 17 cm hosszú lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése