2019. július 4., csütörtök

Eccarvú és a polipok

Kedves ismerősöm megkért, hogy horgoljak neki egy ... olyan ... lovat, egy ... pónit, egy olyan izét, abból a mittudoménmilyen magazinból.

-Tudod! Az a figurás magazin.
-Aha... Praktika különszám?


Az utolsó hónapban, mikor még kapható az újságárusoknál...
Nem voltam boldog, mikor egy darab leírás miatt meg kellett vennem az újságot. De, végül is találtam benne egy tündi-bündi kis (szerintem) csacsit, amit meg fogok horgolni magamnak. A láma is aranyos, de a neten találtam sokkal cukibbat!
Szóval legalább két leírás miatt meg van az újság. Jeee!


Összeszedtem az unikornishoz a fonalakat és nekiláttam meghorgolni. Aztán kaptam a segélykérő üzenetet: KORIP-ra lenne szükség! De mindjárt ötre, mert az ismerősöket egyszerre ajándékozza meg a gólya.
És jó lenne, ha az unikornis mellé beférne a dobozba.
Mondtam: OKKÉ! -könnyelműen és elvállaltam.



Akkor még nem sejtettem, hogy ezek a csápok mennyire lassan készülnek el!
De, végül is logikus: a sok-sok egymás után horgolt pálcáktól kunkorodik olyan szépen egy csáp és nem a dauer-víztől.

Nos, a csápok megdolgoztattak. Féltem is , hogy egyet-kettőt kihagyok, de, ha jól számoltam, mind a 40 db megvan. Remélem.


Az eccarvú a leírással egyező méreteket öltött, úgymint 15 cm hosszúság és 22 cm magasság.
2,5-ös tűvel horgoltam.

A polipocskák kb. 15 cm hosszúak lettek a csápokkal egyetemben.
Leírás a polipokhoz:


A horgolótű legyen veletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése