2019. május 6., hétfő

Garfield

Dolgozom. Sok a "turista". Nem vásárolnak semmit, csak nézelődnek. Mit is csinálhatnék? Blogbejegyzést írok Garfield-ról. :)


Garfield. Szóval Garfield. Már megint az utolsó pillanatban készült el. (Mint minden.)
Azt hittem péntek reggel, hogy ha felvarrom az orrát, akkor már jó vagyok. Aztán a fotózás előtt leesett a húsz fillér, hogy Garfild-nak ujjai is vannak. Az enyémnek meg nincsenek!

Okké! Fotózás kb. 2 órával elhalasztva! Ujjakat meghorgoltam, felvarrtam. Fotózás mehet!


A kedves megrendelő (a kollégám) meglátta az általam az "Arckönyvön" megosztott Garfield leírást. Erre kapva-kapott az alkalmon és meghorgoltattam velem egy születésnapi eseményre.
Kérte, hogy kb. 15 cm legyen ülve, sajnos 19 cm-re sikeredett. Maradhat? :D


Igaz, ez a Gerfield nem abból a leírásból készült, hanem egy másikból. (Mert, ha abból készül, amit a kollégám látott, akkor az még ennél is nagyobb lett volna!)
2,5-ös tűvel készítettem, a fene se tudja, hogy milyen fonalból, mert már nincs meg a papírja.

A horgolótű legyen veletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése