2018. december 4., kedd

Baba barátok

Négyen utaztak Hollandiába még november elején: a fürtös lányok, a cuki maci és a hosszú lábú nyuszilány.


Mivel kisgyereknek készültek, ügyeltem arra, hogy jól rögzítsek és varrjak fel rájuk mindent. Babáknak való, nem szöszösödő Catani fonalból készült a nagy részük.
A kék macit viszont sikerült egy bébiknek szánt, extra puha fonalból meghorgoljam, méghozzá a Red Heart Plush Baby fonalból. Sajnos már nem gyártják, az utolsó gombolyagot hoztam el a boltból.


Gondoltam, hogy nem csinálom egyforma hosszúságúra a lányok szoknyáit. És ha úgy tartja kedvük, akkor ruhát is cserélhetnek. :)



Ezek a képek alapján készítettem el a babahajakat:



A sötét hajúnál rövidpálcákat horgoltam, a világos hajúnál már félpálcákkal dolgoztam. Azt vettem észre, hogy a rövidpálcákkal készült tincsek sokkal jobban "begöndörödnek", mint a félpálcával készültek. Valószínű, hogy ez a pálcák magasságából adódik. Minden esetre meglepődtem, hogy ennyire bongyori lett!

Nyuszilány magassága a fülekkel: kb. 30 cm.
Maci magassága: kb. 15 cm.
Babák magassága: kb. 20 cm.

Catania fonalból készültek, 2,5 tűvel.
A Red Heart Plush Baby fonalnál 5 tűvel dolgoztam.

Leírások
Nyuszilány: Be More weboldalán elérhető: Aranyos horgolt nyuszik
Maci: Tarturumies weboldalán a maci leírása spanyolul és angolul is megtalálható.
Babák: FonalArt weblapján található: Baba horgolási minta 1. – Baba testeBaba horgolási minta 2. – babaruha

A leírásokat köszönöm szépen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése