2016. április 21., csütörtök

Patkány könyvjelző

Állati népszerű ez a kilapított patkány könyvjelző mostanság! Mindenki ennek a leírását és persze az elkészült műveket posztolgatja a neten. Találtam magyarra lefordított leírást is. Persze, hogy abból dolgoztam! Igaz, az angol leírás munkafázis-fotókkal segít az elkészítésben. Ezért azt előbb áttanulmányoztam, majd letöltöttem a telefonomra a magyar fordítást és így bárhol elő tudtam venni és csak horgoltam!


Az eredeti leírásban a patkány hosszára nem ad igazán konkrét méretet, de utána jártam, hogy az átlag könyvméretek mik. A B5-ös méret 168 x 235 mm, az A5-ös 148 x 210 mm. Szóval ehhez mérten nekem sikerült 22,5 cm-re meghorgolnom. És ez csak az a része, ami a könyvben van, mert a többinek ki kell lógnia! Tehát az a 78 sor, az kell!


No, és persze a lényeg: A tesómnak készítettem el a szülinapjára!!!!
Szerencsémre tetszett neki!

Az angol nyelvű, de részletes leírást itt találjátok.
A magyar nyelvű fordítást hozzá pedig itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése