2015. november 2., hétfő

Skorpió egy skorpiónak

Zsani barátném tavaly októberben is szeretett volna horgoltatni velem skorpiót újdonsült pasijának. De akkor úgy voltam vele, hogy komolytalan ez a dolog.
Nos, Zsani kitartó és a pasi még mindig meg van! Tehát most elérkezett a skorpió-horgolás ideje.


Ciki, de ha sötét színnel horgolok, akkor nem látom! Ez van. Öregszem.
Szerencsémre a múlt héten hét-ágra sütött a nap. Kiültem az ágy szélére és ott horgoltam a fekete skorpiót.
Husom mindig tudta, hogy mikor dolgozom rajta, mert akkor nem talált a szobában, úgy elbújtam. (He-he.) Mindig jött, hogy ellenőrizze a munkafolyamatokat és azzal biztatott, hogy ha nem sikerül, akkor ő elfogadja ajándékba! Megnyugtatott.


A skorpió farkába drótot raktam, hogy szépen kunkorodjon. A lábai nagyon bénán sikerültek, ezért azokba is drótot raktam, hogy álljanak már valahogy!



A hossza körülbelül 12 cm lett, a szélessége a lábaival 6 cm.
A leírását a Doomyflocrochet oldalon találjátok. Nem kell megijedni, hogy francia, mert kicsit lejjebb görgetve ott van angolul is a leírás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése